понеделник, 26 април 2021 г.

БЕЗ ДУМИ

    Вчера, ядосан от малодушието на лидера на ИТН, публикувах един колаж, комбинация от рисунка на Комарницки и заемка от FROGNEWS, а текстът е мой. Ако човек е средно интелигентен ще разбере, че иронизирам и Борисов и Слави Трифонов и най-вече Хаджи Тошко Йорданов, който в продължение на месец беше много храбър в „Студио Хъ“ на телевизия 7/8. Колажът споделих в няколко фейсбук групи, една от които ще видите по-долу (мислех, че нея членуват мислещи хора).

Колажът

 
Групата
    Следват едни от най-ярките коментари на членове на групата:


    Не обичам да ме кълнат на
„угаснало кандило“ и му отговорих както си зная, завършвайки с едно натурално устоматерно послание, както деликатно се изразявал академик Балан. Това ли съм си позволил да напиша? Последва залп от г-н Барбутски и негови защитнички:




    Има и още словесни бисери, които ще спестя. По повод вчерашните ми реакции на решението на г-н Слави Трифонов получих и едно съобщение на лични:


    Толкова по посланията. Едно време учехме стихотворение на Христо РАДЕВСКИ , посветено на БКП. Ще си позволя да цитирам част от него:

„Води ме, Партийо, води ме,

под свойте бойки знамена!

Свети с червеното си име

чрез хилядите имена!

….

Мен хулите не ме смущават,

врагът с които те покри —

аз знам, аз вярвам, че си права,

когато съгрешиш дори!“

    Уважаеми дами и господа, явно е че правата линия на Партията се отнася и до членовете и симпатизантите на ИТН (няма да сгреша ако кажа, че е валидна и за останалите български партии). 

    Аз не се срамувам от публикувания колаж. И няма да спестя сатиричните си критики (доколкото ги умея) спрямо всяка партия или лидер, които играят театър за пред народа, водени единствено от личните си (най-често комерсиални интереси).

    Апропо, да правите разлика между поведението на г-н Борисов, когато обяви състава на проектокабинета на ГЕРБ и г-н Слави Трифонов, когато съобщи номинацията си за министър-председател и че ще върне мандата? Впрочем има - Борисов имитира нещо като колективно вземане на решение, докато Трифонов и този труд не си направи. 

    Имам чувството, че доста фейсбукари си представят ИТН и демокрацията според собственото си въображение. Което е много жалко!

    Останете си със здраве!

    Бог да пази България!

 



Няма коментари:

Публикуване на коментар