неделя, 17 февруари 2019 г.

ЕКСПЕРТЪТ

„Да, такава връзка съществува и аз ще ви кажа каква е. Не знам дали си спомняте как се създаде тази банка. Някога тя носеше името Българска църковна банка… Тогава тази банка, освен под егидата на Патриаршията, беше и под егидата на българското разузнаване......“
о.з. полковник професор Радулов за „Инвестбанк“ на Петя СЛАВОВА и венецуелските пари.


Господин професоре,
Не открих в Интернет църковната банка, за която разказвате. На мен ми е известна Международна ортодоксална банка (МОБ) „Свети Никола”, създадена през 1995 г., в чиято управа беше покойният Цветан Начев, свързан с Държавна сигурност. По-късно, след скандали с Митко Събев и лица около „Юкос петролеум“, които спечелиха битката, МОБ беше преименувана на „Нефтинвестбанк“. Още по-късно беше направен опит последната (вероятно фалирала или по-непонятна за мен причина?) да стане „Тръст банк корпорейшън“.  В опита за нейното учредяване са участвали около стотина „бедни“ църкви и манастири начело с Ловчанския митрополит. На 6 април 2002 г. покойният Патриарх Максим заявява пред подуправителя на БНБ Емилия Миланова, че Св. Синод няма нищо общо с идеята на митрополита. Доколкото ми е известно „Тръст банк корпорейшън“ така и не се състоя.
Така и не ми стана ясно коя е тая много специална банка?!
Не е зле КОГАТО РАЗВИВАТЕ ПОДОБНИ КОНСПИРАТИВНИ ТЕОРИИ, да бъдете по-конкретен.
 Иначе ми прилича на поредна ченгеджийска УЙДУРМА покрай „отравянето на Гебрев?! Пък и станахте много - Бояджиев, Ноев, Кючюков, Бурханларски, кръгът около "Капитал" и прочие....


Няма коментари:

Публикуване на коментар