понеделник, 2 април 2018 г.

ПРОЧЕТЕНО... МЕЖДУ РЕДОВЕТЕ!


 

По-долу е моят коментар:

„Уважаеми г-н/г-жо администратор (редактор) на сайта,

Уважаеми коментатори,

Добре е преди да публикувате/коментирате дадени текстове, да се поинтересувате и за житието-битието на автора им. Мишел Чосудовски е роден през 1946 г. в семейството на учения-икономист и дипломат в ООН Евгени Часудовски (1914-2006). Роднините на бащата са заможни еврейски търговци и емигрират от Русия през 1921 г. в резултат на Гражданската война. Майката на Мишел –  Рейчъл Съливан е от протестантско семейство от Северна Ирландия.  Имуществото на семейството на бащата на Мишел е конфискувано в Съветска Русия, но той запазва „патриотичните си връзки” със СССР, за което получава съветски паспорт. СССР има интерес да има свой човек в Икономическата комисия на ООН за Европа (през 1947 г. бащата на Мишел става един от тримата специални сътрудници на изтъкнатия шведски икономист и по-късно носител на Нобелова награда Гунар Мирдал, директор на Икономическата комисия за Европа на ООН (ИКЕ). 


Повече информация за бащата на Мишел Часудовски четете на http://www.globalresearch.ca/evgeny-chossudovsky-writer-with-a-distinguished-un-career/1955


Писаниците на Часудовски-син много ми напомнят за тези на един друг американски ерудит от украински еврейски произход – Ноам Чомски… 

Напомнят ми и за „черният лебед” на Нисим Талеб и за въздействието на „слабовероятното” в човешката история….

Както и за една българска поговорка – за коча и мъдете му, дето се клатят.....”

P.S. Др.Нинова може да бъде спокойна! 

P.S. От 03.04.2018 г.
Уважаеми, дами и господа, които четете блога на доц. Колев/страницата ми във Facebook,
Никога не съм се страхувал да публикувам мненията за собствената ми личност, изказани в Нета. С кратки бележки към тях.
Вие преценете дали това, в което ме винят е истина!
Първите  три коментара са от Новели Зарева – два от страницата ми във Facebook и един от сайта „Между редовете”. Четвъртият е от администратора (редактора) на сайта.

Неуважаема Новели,
Сбогом! Разделям се с Вас без съжаление! Коментарите Ви са израз на обикновена човешка злоба, а използваните думи не подхождат на жена, която претендира да е психолог по професия и интелигент – по манталитет! Няма да си позволя да изнасям нелицеприятни факти и характеристики за Вашата особа, не защото не ги заслужавате или не ги знам, а от уважение към себе си!

Неуважаема/и г-жо/г-не администратор,
Не се познаваме, но с удоволствие и на Вас ще кажа сбогом! Очевадно е, че трудно търпите мнение, различно от Вашето. Имам, както обичат да говорят политиците „обосновано предположение”, че част от епитетите спрямо моята скромна личност са Ви диктувани от г-жа Зарева.

Уважаеми, дами и господа, които четете блога на доц. Колев/страницата ми във Facebook,
Не съм антисемит! Убеден привърженик съм на Зигмунд Фройд и Фридрих Август фон Хайек, първите двама евреи, за които се сещам в момента с принос в световната съкровищница на знанието

Недолюбвам евреи като Чудовски и Чомски, които гребат с шепи от благата на гнилия капитализъм и пишат в услуга на други идеологии и държави. Уважавам евреите българофили като Елко Хазан и Симон Ардити, а неуважавам евреите българофоби Леа Коен, Татяна Ваксберг и прононсирания болшевик Анжел Вагенщайн. Като ученик съм рецитирал стихове на Валери Петров, без да зная, че е евреин, и харесвам поезията и след като узнах произхода му…



Няма коментари:

Публикуване на коментар