сряда, 13 май 2020 г.

COVID се смее...

Събрал за Facebook Гого Папионката


Положението е като в детската градина. Папкаш, спинкаш, акаш и слушкаш генерал Мутафчийски.
**
Между лекари: 
-Какво сте завършили?
-Нищо, но съм гледал „Болница на края на града”, „Спешно отделение", „Доктор Хаус“ и два месеца генерал Мутафчийски.
**
Диалог през 2039 година.
-Ти къде завърши основното си образование?
-По БНТ 2 - и основното, и средното.
ти?
-По БНТ 4.
**
Кашлящ китаец днес е по-подозрителен и от арабин с раница.
**
В Скопие сигурно му викат македонскиот вирус”. Все пак е тръгнал от Прилеп.
** 
Разгневени жители на Столипиново и Факултета питат колко време още трябва да си мият ръцете.
**
Този вирус 100% жена го е измислила. Сериали има, мачове няма.
** 
 Втора седмица под карантина: започнах да заглеждам жената и да ѝ налитам.
** 
Към края на карантината жена се обръща към мъжа си:
-Не може ли да мигаш по-тихо, изрод?
**
Ако разместим буквите на Ковид 19, се получава 19 водки.
** 
Оказа се, че не е чак толкова скучно да си под карантина. Обаче ми е странно защо в един пакет ориз има 8972 зърна, а в друг - 8986.
**
След време ще разказвам на внуците си как в продължение на дни съм лежал, ял и спал, за да спася човечеството.
**
Един изял ябълка и всички сме изгонени от Рая. Един изял прилеп и сега всички си стоим вкъщи. Хайде по-внимателно с храната, ако обичате!
**
Човекът:
-Аз съм цар на природата!
Природата:
-О кей! Ето ти корона.
**
„Айде, излизайте, тия вируси кой ще ги разнася!”

Няма коментари:

Публикуване на коментар