„Хубава си моя горо! Щото си глобална!
А любов към татковина - да върви на майна!”
****
„Бабата на Марийка се усъмнила, че унуката
й е даскалица в София, след като я видяла да издоява козела за една минута!”
Днес и аз се усъмних, че имаме МОН.
Хекимян, що ти трябва да бръкнеш в лайната
сабахлянта!
А иначе, браво! Как щях да видя тази
матросовщина по обяд!
***
„Българските ученици трябва да притежават
КОМПЕТЕНЦИИ (да еба таз чужда дума) не да продуцират ЧУЖДИ ИСТИНИ, а да
създават собствени текстове” - из пледоариите на една от „калинките” на Танев,
чиято снимка не открих в Интернет!
Не бе гусжа, по-добре е да ги научите не
на „продуциране”, а на ТРАНСПОНИРАНЕ на текстове!
Нали с това се занимаван дУпетатите, еле
ГЕРБ-ерските от два мандата време насам!
Пък българите - кучета ги яли от
траспонирането!
***
„Вятър ечи, Балкан стене”, „Къде си вярна,
ти, любов народна” и „Хубава си моя гопо” не са стихове, а песни.
За туй вероятно българските деца ще ги
изучават заедно с „Джалем, джалем”!
А при пазарната свобода и
децентрализацията на даскалите и с хитовете на Азис и други гейове и чалги
проститутки!
Машала, будала министЕр Таньоолу!
***
„Ние сме се движили в рамките на онова,
което е в рамката на закона. Говоря от свое име, а не от името на факултета в
СУ” (доцент Бойко Пенчев, по време на пресконференцията на Таневите
матросовци).
Що така бе, колега?
Що така бе, колега?
Да не Ви е срам, че сте доцент от СУ?
Или не Ви е удобно от предложенията, дето
сте ги направили за обезбългаряването на учениците?
***
„Индоктринирам” означава предаването и
налагането на фундаментални вярвания, например любовта към родината!
Това от
започва от люлката, а не от 9 клас „о, неразумни юроде” Танев!!
***
Гусин Такев, с колко лева Ви запушиха
устата в МОН?
Не че сте първия купен „джурналист” от Вaşbakan-2!!
***
Гусжа професор Адриана Дамянова искрено
искала да научи учениците не как се яде, а как се лови риба!
Това в „Отворено общество” ли го научихте,
гусжа?
Щото като Ви гледам ЕГН-то, не сте кой
знае колко по-млада от мен, сиреч и сте учили това, което и аз (от „матросовската”
пресконференция на МОН, излъчването на която, Канал 3 преустанови като дойде време за въпросите).
***
Това се е изучавало в VІІ клас: „На
прощаване” - Христо Ботев,
„Немили-недраги” (I, II, III, V, X глава, епилогът) - Иван Вазов, „Една българка” - Иван Вазов, „Опълченците на Шипка” - Иван Вазов, „Българският език” - Иван Вазов, Из „До
Чикаго и назад” ,(Ниагара!...) - Алеко Константинов, Из „Бай Ганьо” („На гости у Иречека”) - Алеко
Константинов, „Неразделни” - Пенчо Славейков, „Заточеници” - Пейо Яворов, „По жътва” - Елин Пелин, „По жицата” – Йордан
Йовков.
Тая
програма ЗАСЕГА не се променя!
Щото
нямат време да променят тестовете за Национално външно оценяване след VІІ клас.
А
това се е изучавало в VІІІ клас: “Тихият пролетен дъжд” -Николай Лилиев, “Скрити вопли” - Димчо Дебелянов,
“Зимни вечери” - Христо Смирненски, “Дамата с рентгеновите очи” – Светослав
Минков, “Потомка” - Елисавета Багряна, “Песен за човека” - Никола
Вапцаров, “Крадецът на праскови” –
Емилиян Станев, “Жена” - Блага
Димитрова, “Дервишово семе” - Николай
Хайтов, „Преди да се родя и след смъртта ми” - Ивайло Петров, “Японски филм” – Валери Петров, “В един есенен ден по шосето” – Павел Вежинов
“Нежната спирала” – Йордан Радичков!
Това могат да го променят!
Няма коментари:
Публикуване на коментар