четвъртък, 9 януари 2014 г.

ПРЕДИЗВИКАНИ ДУМИ (19)



Снощи научих, че един професор настоявал БСП и ДПС да се извинят на българския народ за поведението на Волен Сидеров. Добра идея – направили грешка двете партии и искат прошка. Само че в главата ми нахлуха някои спомени. Свързани с извинения, които на мен са ми лично дължими. За:

-Съсипаната икономика и селско стопанство след 1989 г.;

-Планомерното разрушаване на Българската армия от военни министри и присъдружните им генерали и полковници;

-Това, че всенародно недолюбваме и не празнуваме френските футболни постижения, а в по-ново време – за провокацията „Коиловци”;

-Неприкритото поддържане на протестърите и студентите от посланици на чужди държави, сиреч за намеса във вътрешните работи на родината ми;

-Произнасяне на присъди срещу български лекари от трибуната на Народното събрание и арестуването на лекари, защото експертизата им не е в угода на някои;

-Безобразията на един прокурор във военно лечебно заведение на пъпа на гр.София;

-Омаскаряването на български граждани от МВР-пикчърс при оправдани, а по-често неоправдани арести;

-За липса на последствия за подслушвани висши български чиновници, за разлика от участвалия в разговора прокурор, който бе низвергнат от ВСС;

-За парите, които българския данъкоплатец плаща по осъдителни присъди срещу България в Страсбург, а всъщност плаща за чиновническо безхаберие;

-Безразборното харчене на бюджетни пари един виден здравен мениджър, натрупал една пета от дълговете на българските болници;

-Безконтролното нарастване на висшите училища в България, превърнали се в печатница за пари и за производство на безработни висшисти.

Списъкът сигурно може да бъде продължен. Не съм убеден, че е и хронологично точен!

Ако се намери, кой да ми се извини за горното, ще приема и извиненията по повод Сидеров. Ама надали!

Няма коментари:

Публикуване на коментар