събота, 22 април 2017 г.

На една другарка.....



 Позитански панаири*












Позитански панаири,
с мене и бат' Герги досега?!
От конгреса спомен свиден,
как бат' Гергов ми дари властта!
Панаири – с власт отрупани!
Но без Гергювите верни гласове,
ах, кой вече ще ми купи
БеСеПе-то, я кажете бре?
Мои талибани,
със измислени от мен лица,
що не се усетих….,
как ме хлъзнахте, да сдавам аз властта?!
 Ах, да можех...! (2)
Ала Герги свойта щедрост май прибра,
на един априлски  пленум,
мойта личност взе че заеба!
Той открадна ... (2)
мойта власт и моя „мъжки” глас
Няма как да го настигна,
няма как да си ги взема аз!
*-зад кадър тихо звучи - Внимавай како, дан'си отворя устата!
© По текста на една песен изпълнявана от Лили Иванова. Благодарение на сайта textove.com
P.S. Позитанските панаири имат продължение.... 

Няма коментари:

Публикуване на коментар