понеделник, 14 октомври 2013 г.

ПРЕДИЗВИКАНИ ДУМИ (8)



Както е тръгнало предизвиканите ми думи е на път да пресъхнат. Защото няма полза от тях. Освен „оплювателството” на което съм подложен. За доказателство  публикувам един от „диалозите”  ми с непознати във Facebook (чуждите текстове не са редактирани).


По повод „Кулезич към Орешарски: Пламене, къде си живял досега?” по Нова ТV написах: „Слагачеството на Нова ТV е просто нетърпимо.Просто престанах да ги гледам!С изключение на Милен Цветков. Все още проявява приличие.”


Следват диалозите:


Nick Badgy „Разбирам несходството на привидно съвременния си облик,който имате с атавестичното си мислене- ясно СИНДРОМА НА КОМУНЯГА-,,, (подчертаното мое). ”


Моя милост – „Мълчанието понякога е по-добро от отговора. На анонимници като Ник!


Тошко Тодоров – „Издуханият комунист е на своя пост”


Diana Malatesta„Доцент Колев вие не сте нищо повече от ИЗКУФЯЛ И ИЗКУКУРИГАЛ ДЯДКА (подчертаното мое).

Моя милост –„Благодаря за комплимента госпожо или госпожице Диана. Ще се въздържа да коментирам и личността Ви. Не че не мога. Една руска мъдрост казва - „Ако ти копаят гроб, не им пречи - ще си направиш плувен басейн. Ако говорят зад гърба ти, гордей се – значи си пред тях. Ако те обиждат, не им отмъщавай, а гледай как животът ще стори това вместо теб”. По подобен начин се отнасям и към Вашите драскулки!Приятна вечер!

И накрая черешката на тортата.

Valeri Marinov – „Доцент Николай Колев ако говорят зад гърба ти може да означава и друго - просто си тръгнал в обратна посока, както е твоя случай! само , че бетонни глави като теб могат да наизустят и декламират само чужди мисли! Я СЕ ВИЖТЕ БЕ, ЛЕВИТЕ, С ЕДИНИЯ КРАК СТЕ В ГРОБА! (подчертаното мое) смешници!

Не ми е ясно накъде съм тръгнал, но не си спомням и на най-големия си враг да съм пожелавал смърт! И как да не повторя, леко променени, думите на дядо Славейков:
Не пей ми се. И защо ли да пея

за част от хората сред които живея?
Лека вечер и хубава седмица!


Няма коментари:

Публикуване на коментар