понеделник, 25 януари 2016 г.

Мисли от една пресконференция....



„Хубава си моя горо! Щото си глобална!
А любов към татковина - да върви на майна!”
****
„Бабата на Марийка се усъмнила, че унуката й е даскалица в София, след като я видяла да издоява козела за една минута!”
Днес и аз се усъмних, че имаме МОН.
Хекимян, що ти трябва да бръкнеш в лайната сабахлянта!
А иначе, браво! Как щях да видя тази матросовщина по обяд!
***
„Българските ученици трябва да притежават КОМПЕТЕНЦИИ (да еба таз чужда дума) не да продуцират ЧУЖДИ ИСТИНИ, а да създават собствени текстове” - из пледоариите на една от „калинките” на Танев, чиято снимка не открих в Интернет!
Не бе гусжа, по-добре е да ги научите не на „продуциране”, а на ТРАНСПОНИРАНЕ на текстове!
Нали с това се занимаван дУпетатите, еле ГЕРБ-ерските от два мандата време насам!
Пък българите - кучета ги яли от траспонирането!
***
„Вятър ечи, Балкан стене”, „Къде си вярна, ти, любов народна” и „Хубава си моя гопо” не са стихове, а песни.
За туй вероятно българските деца ще ги изучават заедно с „Джалем, джалем”!
А при пазарната свобода и децентрализацията на даскалите и с хитовете на Азис и други гейове и чалги проститутки!
Машала, будала министЕр Таньоолу!
***
„Ние сме се движили в рамките на онова, което е в рамката на закона. Говоря от свое име, а не от името на факултета в СУ” (доцент Бойко Пенчев, по време на пресконференцията на Таневите матросовци).
Що така бе, колега?
Да не Ви е срам, че сте доцент от СУ?
Или не Ви е удобно от предложенията, дето сте ги направили за обезбългаряването на учениците?
***
„Индоктринирам” означава предаването и налагането на фундаментални вярвания, например любовта към родината! 
Това от започва от люлката, а не от 9 клас „о, неразумни юроде” Танев!!
***
Гусин Такев, с колко лева Ви запушиха устата в МОН?
Не че сте първия купен „джурналист” от Вaşbakan-2!!
***
Гусжа професор Адриана Дамянова искрено искала да научи учениците не как се яде, а как се лови риба!
Това в „Отворено общество” ли го научихте, гусжа?
Щото като Ви гледам ЕГН-то, не сте кой знае колко по-млада от мен, сиреч и сте учили това, което и аз (от „матросовската” пресконференция на МОН, излъчването на която, Канал 3  преустанови като дойде време за въпросите).
***
Това се е изучавало в VІІ клас: „На прощаване” - Христо Ботев,  „Немили-недраги” (I, II, III, V, X глава, епилогът) - Иван Вазов,    „Една българка” - Иван Вазов,    „Опълченците на Шипка” - Иван Вазов,  „Българският език” - Иван Вазов, Из „До Чикаго и назад” ,(Ниагара!...) - Алеко Константинов,  Из „Бай Ганьо” („На гости у Иречека”) - Алеко Константинов, „Неразделни” - Пенчо Славейков, „Заточеници” - Пейо Яворов,  „По жътва” - Елин Пелин, „По жицата” – Йордан Йовков.
Тая програма ЗАСЕГА  не се променя!
Щото нямат време да променят тестовете за Национално външно оценяване след VІІ клас.
А това се е изучавало в VІІІ клас: “Тихият пролетен дъжд” -Николай Лилиев, “Скрити вопли” - Димчо Дебелянов, “Зимни вечери” - Христо Смирненски, “Дамата с рентгеновите очи” – Светослав Минков, “Потомка” - Елисавета Багряна, “Песен за човека” - Никола Вапцаров,  “Крадецът на праскови” – Емилиян Станев,  “Жена” - Блага Димитрова,  “Дервишово семе” - Николай Хайтов, „Преди да се родя и след смъртта ми” - Ивайло Петров,  “Японски филм” – Валери Петров,  “В един есенен ден по шосето” – Павел Вежинов “Нежната спирала” – Йордан Радичков!
Това могат да го променят!


Няма коментари:

Публикуване на коментар