сряда, 20 януари 2016 г.

Не ме правете на идиот.....



Като студент съм изучавал епидемиологията на известните заразни заболявания, в т.ч. и на вирусните хепатити. Съпругата ми е дипломиран специалист епидемиолог. 
Организирал съм противоепидемичните мероприятия за ликвидиране на епидемия от вирусен хепатит „А” в 12 мсп по време на учението „Щит-82”(за една седмица броя на заболелите надхвърли 100 души). 
Чел съм за епидемии от същото заболяване във войските на 40-а армия по време на Съветско – Афганистанската война 1979-1989 г. (например в 5 мсд, разположена в гр. Шинданд, в която едновременно заболяват над 3000 военнослужещи).

Но за епидемии от вирусен хепатит „В” не съм чувал.
Просто защото механизмът за предаване на двата типа заболявания е различен – орално-фекален при първия и парентерален (кръвен) и полов – при втория.

И по тази причина не обичам да ме правят на идиот, особено люде като Пепи Менгле.
Който се запасил със 100 000 дози „Еувакс В”, за да бори "епидемиите" от хепатит "В" сред мигрантите по земите български. 

А мастите български епидемиолози, включително и г-н Ангел Кунчев, чиято уста по проблемите какъв грип ни напада не можеш да затвориш, МЪЛЧАТ!

Гръмогласно!

Не! КАТО ЗАДНИЦИ!

Мълчи и един мой състудент, иначе активен общественик! Чудна работа??
PS  от 21.01.2016
По повод твърденията на П.Менгеле и заместниците му за качеството на произведената в Турция ваксина "Пентаксим" ще ви разкажа една история:
"Преди 20 години посетих в състава на една голяма медицинска делегация швейцарската фармацевтична фирма “Хофман Ла Рош”, По неин лиценз, България таблетираше психотропния бензодиазипинов препарат “Лексотан”. На един от обедите, придружаващият ни служител на фирмата се обърна към Стефан Кафеджийски от фармацевтичния завод в Дупница със следните думи: "Ние ви предоставяме субстанция за 1 млн. таблетки "Лексотан", а вие само за Русия изнасяте 1,5 млн." 
Толкова за качеството на "PentaXIM", производство на SANOFI PASTEUR SA, Франция и на турската фирма!
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар