Медийният политически проект „Харвард“ не е измислен за един ден. Следва много малка, подчертавам, много малка извадка от рекламната кампания:
„..Последният полет с вертолета – качихме се на близо 7600 метра* височина и прелетяхме над пътеката на около 30 метра от горе до долу (БНР, 16 май 2019);
„..изтеглят 30 000 долара от сметката си и 6 часа след взетото решение тръгват за Непал. В стремежа си да направят невъзможното вдигат спасителния хеликоптер много над височината, за която има разрешение да лети, дори виждат смъртоносния връх отвисоко („Труд“ 18 май 2021);
„..баба ми беше в лагера в Белене, от нея научих, че страхът е най-лошия съветник…. при търсенето на алпиниста Боян Петров с риск за живота си направих немислимото….Не трябва да ни е страх да им кажем: „Майната ви! Стига толкова! (Раднево, среща със синдикалисти от „Мини Марица-изток“, 13 септември 2021).
Много прилича на рекламната кампания на „Метро“, започнала 6 месеца преди откриването на магазина в София.
Браво на сценаристите и обслужващите ги маркетолози и имиджолози!
*-доколкото ми е известно допустимата височина на полета на стандартния вертолет е около 4-5 хиляди метра, освен ако не е специално конструиран или ако наш Кире, не притежава магически способности. Ама кой да ти каже?
Няма коментари:
Публикуване на коментар