вторник, 2 май 2017 г.

НА 44-Я ПАРЛАМЕНТ И НА ДР. ГЕРГОВ.....



Отказа в Камарата пост,
твърди, че ГЕРБ-ерите били „нуди”!
„На партията им да съм смокинов лист?
Тез люде ми се виждат нещо луди!”
И като съвестна съпруга
и майка на достоен син
на сексуалното намигане на Бочката отказа:
„Аз знам какво е политическия СПИН!”
**
Във Камарата пълно с депутатки,
все яки мацки в първа младост!
Какво ли ще работят тези шматки?
На техните години..?
Май само сексът им доставя радост….?
**
Мини малки и големи гърмят
на патриотите във редовете!
Уж бяха верни русофили..?
 
А днеска със поклони
на ЕС и НАТО паднаха в нозете! 
** 
Имаме си чудна Коалиция – 
по- чудна и от старата! 
Правят си един на друг фелацио, 
а ние ще им сърбаме попарата!

           С какво бре Герги се замогна?
           С какъв талант? С научен труд?
           Или с партийно подпомагане?
           Признай, не се прави на ЛУД!


Да ползваш партията-майка
като ракета ускорител…
И после нагло да се вайкаш –
„На Нинова аз  бях спасител!”

Ще дойде време за отчети,
а може би и за разплата?
За всички хитрости, комплоти
май ще отпаднеш от софрата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар