четвъртък, 23 февруари 2017 г.

ИЗБОРИ 2017 - В КАРТИНКИ......

ЦИРКЪТ Е ПЪЛЕН! ВЪВ ВСИЧКИ ПОЛИТИЧЕСКИ ПАРТИИ!

Българските медии и партийните чиновници се отнасят с особено внимание към резултатите на „социологията”, както обичат да наричат ПРЕДИЗБОРНИТЕ демоскопски проучвания за рейтингите на партиите.  Не, че те решават обществено значими проблеми. „Социологията” просто подменя ТЪРСЕНЕТО НА ПРАВИЛНИЯ ИЗБОР при гласуване с РЕЙТИНГА НА ПАРТИИТЕ, ТЕХНИТЕ ЛИДЕРИ И ПОЛИТИЧЕСКИ ИМ ПАРТИЗАНИ.  Рейтингите са предназначени да създават както СТРАХОВЕ така и НАПРАЗНИ НАДЕЖДИ, сиреч да МАНИПУЛИРАТ. Собствениците на социологически агенции добре се познават   особеностите на масовото съзнание – инерциозност и адаптивност, както и значението на „ФАВОРИТИТЕ” и „АНТИГЕРОИТЕ” в условията на катаклизмите на съвременния свят. Рейтингите не са необходими за ориентиране в реалните проблеми на политиката и рационалния избор. Тяхната цел е да размият границата между НЕОБХОДИМИТЕ РЕАЛНИ ПОЛИТИЧЕСКИ ДЕЙСТВИЯ и предлаганите вместо тях СУРОГАТНИ ПОЛИТИЧЕСКИ ОБЕЩАНИЯ в масовото обществено съзнание. Това успешно се използва от партийните чиновници, пиари и апаратчици в предизборните кампании. „Социологията” не цели стимулирането на конкуренцията между различни партии и ръководствата им, а е инструмент за утвърждаване на ИЗБОРНИЯТ ИМ ИМИДЖ В ОБЩЕСТВЕНОТО  СЪЗНАНИЕ, подобно на огледалцето на злата  мащеха: „Огледалце, я кажи, кой е по-по-най....” По този начин тя създава „тефлонова” стабилност на партиите, на лидери им и на техните политически избраници.
Да не се окаже прав Кеворкян, който твърди, че след време Цецка Цачева ЩЕ НИ СЕ СТОРИ КАТО КОНФУЦИЙ в сравнение с НЯКОЙ НОВИ ЛИДЕРИ И ЛИЦА В ПОЛИТИКАТА И ДЕПУТАТСКИТЕ ЛИСТИ?



Няма коментари:

Публикуване на коментар