вторник, 30 август 2016 г.

ПОКАЯНИЕ*



Уважаеми другарки и другари,
Уважаеми дами и господа,
Много съм виновен пред България. Затова реших да си кажа кирливите ризи в изповедалнята на  Facebook, та белким ми олекне.
АЗ:
1.Подкокоросах кукловодите в България да създадат генерала, а в последствие и политика, Борисов? И Му наредих като докопа властта, да не я пуска!  И да бие на избори конкурентите си, като „маче у дерек”!
2.Вуших на политиците от САЩ и Западна Европа да предизвикат „Арабската пролет” и войната в Сирия, а на Никито Младенов – да събира разни опозиционни боклуци в Правец, за да може любимото ви ООН да го осигури с висок пост в организацията.
3.Съм автор на украинския Майдан и по моя препоръка Вигенин ходи да легитимира хунтата в Киев, а днес си депутатства в Парламент, макар че в Македонско май не го рачиха?.
4.А не канцлерина Меркел, вкарах Европа в спиралата на мигрантската  и бежанска криза!
5.Започнах разграждането на Българската армия! Първо унищожих военномедицинската й служба, след това вкарах в дългове за над 100 млн. лв. ВМА и най-накрая купих ненужна полева болница за 16-та млн.лева и я зафучих да прашясва в родното място на хисарския поп. Ама не ми стигна!  Понатиснах тук и там, за да нарежат ракетите и да започнат обезкостяването на СВ, ВМС и най-паче на самолетите на ВВС? А през 2007 г. убедих 222  депутати да премахнат наборната военна служба, като приемат  четвъртата поправка в Конституцията. Четири бяха против и един се въздържа, ама нали знаете приказката, че една птичка пролет не прави! И накрая – от 2009 г. и до днес не правя нищо за възстановяването на армията!
6.С помощта на експрезидента Желев – Бог да го прости, и правителството на Филип Димитров разруших българското селско стопанство в началото на т.нар. преход.
7.Подшушнах на Луканов да инициира „плана Ран-Ът”, сложил началото на демонтажа на българската икономика, а на видни български автори (ще помена само проф. Иван Ангелов)  да участват в списването му!
8.Предизвиках първата банкова криза в  България през 1996-1997 г., ограбила спестяванията на гражданите, а преди време – фалита на КТБ.
9.Създадох корупцията в България, а според някои анализатори съм имал принос и за европейската и американската такава! Например в „Сименс”, в заводите на „Фолксваген” – ФРГ, аферата „Bernard Lawrence Madoff – САЩ   и прочие!


10.Съм виновен за състоянието на съдебната власт.
11.Ви манипулирам чрез медиите и най-вече чрез Facebook!
Изповядах  се, другарки и другари, дами и господа!
И ми стана леко на душата! 
Олекна ми на сърцето!
И да ви кажа още нещо. Поради разнообразни болежки не мога да поемам повече ВИНА! Даже и с мезета, както казваше другарят Филип Боков!
* - заглавието е заемка от филма „Покаяние” (1984, СССР) на Тенгиз Абуладзе.


Няма коментари:

Публикуване на коментар