неделя, 8 март 2015 г.

Колевизми за шлифера....




Cherchez la femme, не - Cherchez la Шлифера Ми!

 Je suis Шлиферът Ви!
Френски лаф.

***

Шлиферът Ми е haute couture!
От едно модно ревю през миналата седмица.

***

Шлифер даден, Шлифер приет!

Вариант на пионерски поздрав от времето на социализма.

***
В началото беше Шлиферът Му, и Шлиферът Му беше у Бога, и Бог беше Шлиферът Му. И рече- хванете се за Шлифера Ми!
По българско евангелие от ХХІ век. 
***

Шлиферът сменям, нравът си не!
Шлиферът си давам, властта не давам на друга.....да кажем партия
Шлиферче я ми кажи, Шлиферче не ме лъжи - аз ли съм най-големия разбирач?
Шлиферът Ми, срещу Шлиферът Ти.
За великденски надбавки към пенсиите ме дръжте за....да кажем шлифера!
Шлифер - това звучи гордо!

Бедна съм била, ами ...... Шлифера ми?
Кой ми сра в Шлифера?
Ти му викаш куме Иване, то търчи за Шлифера да те хване!

Народни умотворения.

***

Шлифери от всички страни, съединявайте се!
На крак о Шлиферо презрени, на крак о Шлифер на труда!(допълнена по идея на Митко Пенев)

Лозунги в стил Интернационала на ЛГТБ

***

Песни за шлифера:
1.По Васко Кеца:
„Шлиферът все ни свързва!
Шлиферът ни дели!
Малко тъжен е този
черен Шлифер нали?
2.По Лили Иванова:
„Шлиферът тук,
Шлиферът там!?
Как да го търся
в мрака не знам!?”
P.S. Събрах ги на едно място за да си запазя авторските права

Няма коментари:

Публикуване на коментар