сряда, 29 октомври 2014 г.

На КООСО - маркетингово!



През 2009 г. списание „Военен журнал” (книжка № 5) публикува статията ми „Трансформацията на медицинската служба на въоръжените сили – исторически преглед и перспективи”(стр.141 и до края). 
В нея, без персонално да засягам някого, разкривах основните проблеми, които трябва да намерят незабавно решение. Верифицирани със съответните доказателства и разчети. И най-важния от тях, свързан с промяна в погрешния, неефективен и скъп модел на финансиране на болничната помощ.

Глас в пустиня!

Защото началстващия състав от Министерството на отбраната и висшите щабове не обича да чете. Освен собствените си писания. Или спуснатите му свише.

Днес, по повод псалмите за огромните успехи на КООСО за националната сигурност и отбраната на страната имах повод да се сетя, че маркетинга на приказването е по-важен от неговото качество. 
Бях забравил, че отдавна живея в пазарна среда!

Няма коментари:

Публикуване на коментар