понеделник, 13 октомври 2014 г.

Петковденски рзмишления



И дойде гладуващия поет! И разгони нечестивите! И блажен стана Човекът! Приживе! Во името на Бога си! И на Партията си!
***
Поискай от Тях! И Те ще ти въздадат! Обещания! Во имени Рахата и Благосъстоянието си! (по повод депутатстването на о.з. Михо Михов, Пламен Манушев и Стоян Тонев)
***
И се Съюзиха! И гладуващият поет, режисьорът на канарчетата и чичо дачовото червенотиквеновче псалми Им запяха! И настана царството Им!
***
Много отечественофронтовци бре! От сутринта! Ще ме направят анорексик!
***
Кой разклати и продължава да клати банковата система не ми е дадено да знам! Но не ме напуска чувството, че някои иззад кулисите се опитва да клати етническия мир в България! Дай Бог да не съм прав!
***
Плоският данък не бил справедлив! Депутатските заплати и колите на НСО за народните избраници обаче СА! Интересен политически аршин!
Ако г-н Паун Цонев ме чете, нека да не краде идеите ми за ОФ и т.н. във в-к "Труд"!

Няма коментари:

Публикуване на коментар