сряда, 8 октомври 2014 г.

Размишление на куп VІ



Размишления 30 (молитвени)

Пастири наши! Политически!

Вие, които човеколюбиво в имени Своего се каните да управлявате България;

И които обичате в имени Своего най-паче да я управлявате за Себе Си и Родата Си;

Да бъде волята Ваша и на Партиите Ваши и на властта Ваша;

Да се светят Вашите помисли партийнолюбиви;

И да пребъде Властолюбивото Ви царство в родината ни;

Нине, присно и во веки веков!

Докато отлети и последният българин.

През Терминал 2 или в небитието.

Амин!



Размишления 31 (по един академик)

Дами и господа от мат'рияла,

С настоящето си буквописно изложение Ви моля, да не ме пращате във безвластовото пустовремие, а и в бъднодневие да ме оставите на трудотворна занимавка в Министерски съвет!

Уверявам Ви, че макар и да съм в ергенски самолинс, все още не съм изпаднал във властонемощие, а любощенски ми подсети към властта са на висота.

Тъй че изпъдицата ми от Министерския съвет не е належаща!

Поне до президентското гласоподаване.

Няма коментари:

Публикуване на коментар