вторник, 14 октомври 2014 г.

Размишления 35


Швейцария щяла да ни учи на професионално образование!
Дето си го имахме и му .......(пустословие). 
Не бивало всички да са висшисти.
СПД открива топлата вода!
Само че за 25 години ние създадохме поколения с грешна представа за света.
През 1989 г. бях на посещение във Фрайбург. По покана на фирмата за електрокардиографи "Хелиге". Направи ми впечатление, че представителя на фирмата за България и Източна Европа шофира автомобил от по-нисък клас в сравнение с този на зам.директора на компанията. Попитах го защо е така. "Г-н Колев, имам достатъчно пари да си купя същия автомобил. Но не ми се полага. По-долу съм йерархията."
Това нашите мутрагеньовци трудно ще го разберат.
Даже и когато станат политици!
Та след тази моя логорея се чудя, кои ще се учат в дуалните училища на СПД. Преди - на Калфин и на останалите малоумни реформатори на образованието. 
Дето искат да ни закарат там, дето бяхме.
Когато си знаехме мястото в йерархията.
И ако трябва да съм по-точен - в обществения гьол!

Няма коментари:

Публикуване на коментар