сряда, 8 октомври 2014 г.

Размишления 32 (цензурирани и рапърски по идея Криско и Мария Илиева)



Партийна работа, братчед, покрита!
Сам съм си Вожд, журналистките – любов прикрита!
Работа, братчед, къртовска, зайби!
Няма време даже и за Барби!
Припев: Бием, пак ги бием, бием десеторно,
Пък за една партия туй си е ноторно!
Бийме се, братчед, здраво!
На Партията викам браво, браво!
Битката ми, братчед, за власт е безсрочна!
Ставам кат' животно, само да я почна!
Припев......
Партията ма глези, братчеде, мощно!
Аз си приказвам к'во ми падне денонощно!
Карам го айляк и гледам всичко да е точно!
А една партия почвам да я бия поточно!
Припев......
Пуша си пури, псувам на „пидал” и на майка!
Кара ма бронирана кола, който я види я лайква!
Денем обичам да си ритам мачлета!
Властта ми е харна, работата – не! Даже у Нета!
Припев......
Отивам някъде, където няма закони!
Само журналистки, братчед с яки микрофони!
Аз съм навсякъде, дет'са доволни!
Който ма не рачи, Партията ша го уволни!
Припев......
Който в рапа се познае, нека да си трае!

Няма коментари:

Публикуване на коментар