четвъртък, 31 юли 2014 г.

Любовен валс

Наскоро по екраните на българските телевизии излъчиха  българския политически, пардон психиатричен трилър „Те танцуваха само една нощ”!  Всяко съвпадение с героите на танца и събитията от 42-то Народно събрание е случайно! Предлагам ви текста на песента от филма. Музиката си я знаете.


 На 29.07.
Стоим със теб във Парламента
след Кърджалийското кафе -
аз вожд на Партията моя,
а ти на ДПС.
Но не в това е днес проблема
и моят повод за любов -
за власт не ми остава време,
преминал е половин живот.
Припев
Любов ми дай, любов ми дай
душата ми недей мъчи.
В сараите ще те последвам!
Властта ми само подари.
на 30.07 

Кокетен бе, със мен флиртува
но любовта не ще спасим,
за миг забравих колко струва
таз стара партия без грим.
Припомних си аз твойте думи,
характера ти зъл и див
и мисля, че е цяло чудо
че в таз любов останах жив.
Припев
Любов не ща, любов не ща!
Душата ми те не рачи.
В сараите при теб е страшно!
Задръж си даровете ти!

Няма коментари:

Публикуване на коментар