четвъртък, 5 септември 2013 г.

Здравейте анонимници от pаn.bg


По повод откриването на учебната година във Военната академия си позволих анонимно да коментира следния пасаж от доклада на генерал Симеонов:
„Разработването на националната доктринална база е важно условие за изграждането на необходимите отбранителни способности на въоръжените сили, но за да стане това реалност, е необходимо те да бъдат изучени и въведени в практиката. В това именно е и основната роля на нашата „АЛМА МАТЕР“. Там доктрините се изучават и се придобиват и развиват военно професионални знания, отнасящи се за миналото, настоящето и бъдещето“.
Акцентирането върху доктрините като единствен източник на военно знание ми напомни една теза на бившия министър Ангелов, за която съм писал. Мнение за произвежданите на килограм доктрини в последните години съм публикувал под собствено си име и в otbrana.com. Не ми се влизаше в спор с посетителите на pаn.bg и си позволих да напиша:
БОЖЕ, БОЖЕ!С ДОКТРИНИ ЩЕ ПРИДОБИВАТ СПОСОБНОСТИ! БЕЗ АНЬО ПО АНЬОВСКИ!ЧЕСТИТО ДАМИ И ГОСПОДА ОФИЦЕРИ”!
Един от посетителите на сайта "Хм" (подвизава се и като "Х-м"):) написа:
„Познавам идиота пуснал горния текст. Ако някой поиска ще го назова по име. Изперкал човек, има се за умен”.
Искам да му благодаря публично! Жалко е, ако е от онези офицери, на които близо 14 години четях лекции. Да ми беше казал тогава, че съм идиот и изперкал!

Няма коментари:

Публикуване на коментар